Op onze moderne opleidingslocaties in Amsterdam en Rotterdam bieden we vanaf 2121 een gevarieerd nascholingsprogramma aan voor triërende zorgprofessionals.

Naast een unieke leerervaring inclusief lunch ontvang je accreditatiepunten voor (her) registratie conform CADD/NVDA.

Ben jij een zorgprofessional en heb je zin in een inspirerende dag? Stuur ons dan een mail!

Binnenkort zullen we trainingsdagen organiseren in 2121 op basis van open inschrijving.

Aanmelden: zodra deze dagen bekend zijn, stuur een mail met data van voorkeur aan opleidingsbureau@dutchmedicalcollege.nl, je ontvangt hiervan een bevestiging.

Triëren is één van de belangrijkste werkzaamheden in de (acute)zorgketen; geen taak om zonder goede opleiding uit te voeren dus. Bij Dutch Medical College kunnen wij jou alles bieden wat je nodig hebt om het vak up-to-date en efficiënt uit te kunnen voeren. Door in te zoomen op de uitdagingen die de praktijk met zich meebrengt helpen we je in 4 modules snel op weg.

Medisch Redeneren

Lesduur: 09.00 tot 15.30

Bij triage is het van levensbelang om breed te denken bij elke hulpvraag. Om dat goed te kunnen doen is kennis van anatomie, fysiologie en pathologie natuurlijk onmisbaar. Deze module is gericht op het medisch redeneren bij het kiezen van een ingangsklacht en het geven van adviezen.

Effectief Beïnvloeden

Lesduur: 09.00 tot 15.30

Iedere hulpverlener zal de situatie herkennen waarin je je afvraagt of je wel alles hebt gedaan of gezegd om tot het juiste resultaat te komen. In het organiseren van zorg komt het geregeld aan op het overtuigen of geruststellen van je gesprekspartner; vaak makkelijker gezegd dan gedaan. In deze module leer je scherpzinnig om te gaan met alles wat je in kan zetten bij het communiceren.

BLS / AED

Lesduur: 09.00 tot 13.00

Reanimatietraining, volgens de laatste richtlijnen van De Nederlandse Reanimatie Raad.

E-Coaching

Veel zorgprofessionals komen er na verloop van tijd achter dat een deel van wat ze in een training geleerd hebben niet is blijven hangen. Bij DMC hebben wij de mogelijkheid om groepen te ondersteunen bij het in de praktijk brengen van het geleerde en het behouden van kennis.